Fatima1996 Merhabalar 30haftamız tamam oldu kaç zamandır karnımda sertlik oluyo 1-2haftadır daha çok olmaya başladı günde 7-8kere karnım taş gibi göbek etrafı sert oluyo 2dakikadan az zamanda geciyo neden oluyorki böyle?
hulya4627 Benimde öyle cnm doktora gitmedim ama sordum normal dedi benimki özellikle sağa toplanıp orayı taş gibi yapıyor zor düzeliyor bende 30+4 üm
Fatima1996 hulya4627 evet bendede sağ tarafda toplanıyor kızlar dedilerki oluyo böyle doğuma hazırlıyo bizi artıcaq gün gecdikce kasılmalar