sedaaysen Merhaba sevgili anneler.Ben de 6 haftalık gebe olduğunu öğrenen bir anneyim.Hastahaneye gittim kese göründü,fakat bebek görünmedi.İki hafta sonra gelmem gerektiği söylendi.Aynı durumu yaşayan var mı acaba?
Halimekinali123 sedaaysen bende ultrasonla gormedi bebek yok dedi ama mutlaka gormem gerektigini yoksa sonlandirmamiz lazim dedi o yuzden vajinal baktı cok yeni dedi 6 hafta 1 gunluk dedi ama bebis var tebrik ederim dedi 10 gun sonra gittim bana bu sefer 8 hafta 3 gunluk olmus dedi baya buyumus bebisin dedi sen bol bol dua et cnm
Deletedmom248 sedaaysen 6 haftada sadece kese görünür canım bebek iğne ucu kadar onu göremez zaten benim bildiğim bu 8. Haftada görmüştüm bende endişe yapma kendine
Ebruyildiz sedaaysen daha erken benim 5+4 de keseyi gordu bebegi sorduğumda daha erken dedi 8 de gittigimde kalp atisinida bebegide gorduk gec dollenme olabilir endiselenme canim 8 de git bence bi
adaveannesi_ İçini hiç karartma. Altıncı haftada görünmüyor zaten. Benim yedinci haftamda transvajinal yapıldı alttan bakıldı yani. Hem bebeği gördük hem kalp atışını duyduk. 23+3 üm. Dua et bol bol canım
Fatmanurbetul Benimde beşinci haftada kese bile görünmedi sadece rahim duvarinda kalınlaşma var iki hafta sonra bakalım dedi hiç alttan muayene olmadım istemedim yedinci haftada hem kese göründü hem kalp atışını duydum bence sen sakin ol biraz bekle inşallah herşey yolundadır.
Caglanuroney sedaaysen bende 6. haftam da keseyi gördüm ve bugün tekrar kontrolüm var 8 haftalık oldum biraz korkuyorum tekrar göremeyiz diye
HUMYRA sedaaysen kese önemli cnm 6 haftada benm kese ultrasonda görmedi altan baktı kese orda göründü
merveakcy09 sedaaysen geç yumurtlama da olabilir bence kötü düşünme hemen iki hafta sonra güzel haberi alırsın inşallah 😇