Kızlar 22+2 olduk. 4 5 gündür göbek deliği hizasında hissediyordum hareketlerini yukarı çıktığını düşündüm ama bugün yine kasık hizasında hissetmeye başladım.. Bugün 2 3 saat idrarımı tutmak zorunda kaldım ve biraz fazla yürüdüm.. Bununla mı alakalı yoksa normal bir durum mu bilemedim.. Ama biraz endişelendim. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?