Bsralemdar Hanımlar çok utanarak tecrübeli arkadaşlara soruyorum. Büyük abdestim siyah ve ishal şeklinde oldu. 36+4 haftalık hamileyim. Nedenini bilenler yardımcı olursa sevinirim.
cimcimem3443 Bsralemdar benimde öyleydi kan hapını bırakınca geçti. Karın ağrısı ishal sim siyah ve rahatsız ediciydi. Bu kan hapı kimisini ishal kimisini kabız yapıyormuş. Dışkıyı siyahlandırması da cabası 🙄
Alleyna Bsralemdar Bende decavit kullanıyordum doktoruma sordum doktorum ishalden çok kabız yapar dedi ama bide dogum yaklaştıkça bağırsaklar kendini boşaltıyormuş sanırım bir kaç makale okumuştum oradan biliyorum ben en sonunda ilacı kestim hala aynıyım demekki ilaçtan değilmiş
Bsralemdar Duygu_ikra51 Hadi yaa bana da öyle geliyor. Kan ilacı olsa bu zamana kadar kabız olurdum son 4 5 gündür ishalin hep. Hayırlısı olsun diyelim 😊