Merhaba kızlar ailem yasaklı şehirde yaşıyor şuan 37 haftadayım normal doğum olucak inş. Benim bulunduğum şehirde yasak yok. Doğum için izin veriyorlar mı biliyormusunuz? Veriyorlarsa nasıl bir yol izlememeliyiz? Eskişehirden Antalyaya gelmeleri gerekiyor