4965berra Kizlar hayirli geceler birsey sorucam sizlere 37.2haftalik gebeyim son iki saattir ic camasirima pembemsi lekeler geliyor sizce normal mi bi skinti ya isaret midir lutfen biraz icimi rahatlatir misiniz