Baharuras1321 Kızlar isimli hastane çıkışı 10 lu ser yaptırmak istiyorum çok uçuk fiyatlar eşimde çalışmıyor varmı instagramda uyguna bildiğiniz yerler
NihalBurak Baharuras1321 canım ben Uniqon dan yaptırmıştım çok memnun kaldım ben yaptırdığım da 130 TL ydi şuan 160 TL
vrndozlem Baharuras1321 nakıslı.bebek.tasarımları ben yaptırdım bugün kargoya verecek inşallah nakışlı isimli 10 parça 120 tl 😍
Medusafer Baharuras1321 ben homamia sitesinden yastıklı set sipariş ettim en çok orası içime şimdi ama henüz gelmedi
Meryemmemis NihalBurak uniqondan arkadaşım yaptırdı evet malı vs cok guzel ama yıkanınca baskıda solmalar oldu canım
glbyz1998_ NihalBurak banda arkadşım hediye yaptırıyor 1 hafta 10 gün önce sipariş verdi biraz uzun sürüyormuş dedi kaç günde geldi sizinki
CnnAkyl vrndozlem Ya bende nakışlı görmüştüm çok hoşuma gitmişti.Acaba elinize ulaştıktan sonra fotosunu atabilir misiniz ? 🥰
vrndozlem mls23 tabi yazarım mutlaka resimlerinin bazılarını attı yaparken ama elimdeyken kum aşınada bakar yazarım☺️
vrndozlem vrndozlem oldu galiba canım 120 tl normal yaka olan için gecerli ben +15 tl vererek bu şekilde bebe yaka işlettim 135 e yaptırıyorum 10 lu setini sırtındada adı yazıyor 😊tamamı elime geçince tamamınıda paylaşırım
vrndozlem mls23 [url=https://hizliresim.com/Q8VFkM][img]https://i.hizliresim.com/Q8VFkM.png[/img][/url]
Mervemia6 Medusafer canım merhaba bende ordan sipariş verdim fakat 15 gün olacak hala gelmedi allah çıkardı karşıma sen ne zaman sipariş verdin hatta bugün baya saydırdım onlara umarım bir 15gğn daha beklemem
mls23 vrndozlem ya yakası cok tatli olmus minicik herseyi rabbim gule gule giydirmeyi nasip etsin minik kayraya 😊
vrndozlem Baharuras1321 https://imgyukle.com/i/r41lXN https://imgyukle.com/i/r41MPq https://imgyukle.com/i/r41teP https://imgyukle.com/i/r418ne https://imgyukle.com/i/r41ZaY
vrndozlem vrndozlem Baharuras1321 evt canım bunlar ben artı olarak yastıkta yaptırdım ayrıca ücret ödeyerek