Burcinyildiz Kizlar ben 6 ay önce dusuk yaptim kürtaj oldum suan 5+1im ve aşırı bel agrim var normal mi? Yaşayan var mı?
Ozdmrkbraa Burcinyildiz şu an bende 7+1 im benim de ağrım var tam belim de bebek yerleştiği için dedi doktor bugün sordum sıkıntı olacak bişey değil dedi inşallah senin de öyledir 🤲🏻
Glay1995 Burcinyildiz canım bende 6 ay önce düşük yaptım şuan 6+2 yim korku var tabi sürekli içimde doktora sprdum belim va kasıklarımdaki ağrı normal mi diye ağrı bizi korkutmaz kanama olmadığı sürece içini ferah tut dedi sende öyle yap inşallah sağlıklı olur🙏