Hta Kizlar ozellikle gece yatarken karnimda tip tip kalp atisi gibi ses oluyo bebek mi hıçkırıyor acaba neden boyle oluyo bebegin hickirmasini ben hissedebilir mym nsl bise oluyor
DamlaNur29 Hta asagıda bende hissediyrm bazen ama hıckırıkmı bilmiyrm sanki kasıklarımda oluyo bebek iyiki açtın postu bende merak ediyorum normal haraketlerini göbeğimde hissediyrm kaç haftalıksın?
Ecrinbzkrt Hta evet cnm hıçkırık 34haftalıgım ve cok yasıyorum gunde 3-4kez ve dısardanda belli oluyor benım bebiş nasıl rahatsız oluyosa kendı hıckırıgından o sıra hareketı baya oluyor🥰🥰 sankı dısarı cıkmak ıstıyor gıbı🙈
Hta DamlaNur29 aynn bende de iste tam oyle oluyor kasigimda ozellikle 30 haftama girdim bugun ama daha oncede hissediyordum
DamlaNur29 Hta bugün doktora gittim sordum bebegin poposu asagıda oldugu için en cokta ayakları haraket ettıgi için kasıklarda hissetmem gayet doğal dedi
Emk5341 Hta hıçkırıkmış. Burada çok yazıldı, yaşayan çok kişi var. Dışarıdan bile belli oluyor, sanki orda bi kalp atıyormuş gibi oluyor☺️
Yanakiscoming Hta evet hıçkırıkmış bende doktoruma sormuştum. Artık dışarıdan bile belli oluyor pıt pıt atıyor çok tatlış🥺💘
Hta Ecrinbzkrt ben hic dikkat etmedim daha once bilmiyodum cunku ama cok sasirdim hickirik olmasina hickirigi gecincede hareketleniyo 😊
Esra60 Merhaba :) Bende 19. Haftamdayım göbek deliğimin altında vuruşlar hissediyorum itikleme vurma sanırım başldı :) ilk gebeliğim çok tuhaf hisssrttiğim an avala aval bakıyorum şok olarak :)))
Hta Esra60 aynn cnm bende ilk o haftalar da oyle hissediyodum sanirim daha sonra 25 gibi filan artik cok sertlesiyo hareketleri disardan karninin ustu bi iniyo bi cikiyo daha farkli hissetmeye baslicksn insallah 🙏
Aygul01 Hta hıçkırıktır o. Gün içindende hıçkırıyordur ama sen yatınca hissediyorsundur. Ciğeri gelişiyor. Bide su içiyorlar midede su olunca hıçkırıyor
Esra60 Hta heralde iyice şok olurum ama güzel şeyler :) ilk defa olunca bu neydi felan oluyosun Allahın mucizesi tamamen isteyen bekleyen herkeese nasip etsin Allahım
Aygul01 Hta ayakta hareket halinde zaten pek hissetmesin. Oturduğunda yattığında yanı sakinken hissedersin ☺️ Kac haftalıksın bilmiyorum ama iler ki haftalarda ayaktaykrnde hissedeceksin merak etme surekli kendini hatırlatacak sana 🤭☺️
Hta Aygul01 cnm bnde de oyle artik ama hickirigina hic dikkat etmemistim belkide oluyodu ama ozellikle gece yatak da hissediyodum simdi de yine oyle olunca dikkatimi cekti artik iyice