Esra46 lohusa takimlarini sevemedim , baktim hep ama icime sinmedi.
bir de galiba gecelik almaya karar verdim en son. normal dogum istiyorum ama bi komplikasyon olsa ameliyata alsalar, karnim ameliyatli olcak, beli degebilir rahatsiz olabilirim diye dusundum pijamayla. gecelik rahat olur, hem tuvalette de rahat ederim.
emzirme opsiyonlulars bakiyorum ama zevkime gore bulamazsam gogsumu kolay cikarabilecegim yakasi olan normal bir gecelik veya onu dugmeli falan bakacagim. ustune de sabahlik alirim ona uygun birsey, kafama gore takim bulamazsam kendim takim yaparim diye dusundum.
arkadasim dolap uygulamasini onerdi, oraya da bakacagim yarin temiz kafayla bi, sabahlik gecelik falan. magazaya gidememek, salgin flan kotu oldu. cok secenek kalmadi, internette de donup dolasip ayni urunleri goruyorum