Yigitin_annesi Bimden babynest alan varmi bidee yikasam bisey olurmu osekilde atipp alan varsaa yardimci olurmusunuzz.
Ecrinbzkrt Yigitin_annesi bimden almadım ama 30 derecede yıkıyabıkırsın hıc bır sıkıntı olmaz canım ben öle yaptım aldıgım gıbı zararsız makınadan cıktı
Gzdb1018 Yigitin_annesi ben n11 den aldım hem de 50 tl gibi uygun bir fiyata. Makinede de 30 derecede kısa prog. Yıkadım bişey olmadı ama iç kısmındaki elyafı biraz toplandı ıslakken. Kuruduktan sonra elimle düzelttim sadece o kadar
Hirosimo Yigitin_annesi Bugün teyzem görünce beğenip almış ben daha görmedim ama çok güzel gri yıldızlı odasınada uyar dedi görüntülü konuştuk beğendim bende☺️
kubrakama Yigitin_annesi canim bimdeki babynestin ici bolmeli ne kadar rahat olur bilemem ici duz olanindan al derim
Af072019 Ben bimden değil trendyoldan aldım makinaya da attım ama sıkma ayarını en düşük derecede çalıştırdım hiçbir şey olmadı bozarma falan yapmadı
Senaselimefendigil Yigitin_annesi aşkım e bebekte sevibebenin babynest ve reflü yatağı bi arada olanı var çok güzel ben ondan aldım hem bebeği taşımak içinde aşırı mantıklı
Af072019 Yigitin_annesi 5li set aldım içinde babynest yastık örtüsü emzirme minderi ve emzirme örtüsünü 109 liradan almıştım indirimdeyken
Yldrmbytkn Ben bimden reflu yatağı almıştım daha faydalı bulduğum için babynest hem görüntüsünü beğenmiyorum hemde bana çok gerekli gibi gelmiyor o yüzden almadım. Yıkama kısmını da 30 derecede çok sıktırmadan yıkayabilirsin bisey olmaz 😊
Busraogretmen17 Reflü yatağı da aldım kuzum https://imgyukle.com/i/rZaJa0 beğendim gibi babynesti ama bakalım🤗
SeherrG Yigitin_annesi canım ben BİM’den aldım 30 derece de yıkadım hiç bir şey olmadı sıkma ayarımda 1000 di sıkıntı olmadı güvenebilirsin tecrübe ile sabit 👍🏻😃
Yigitin_annesi SeherrG dun aldin yikadin ve hic bisey olmadi 1000 siktirdin halde elyafalri toplanmadi