Glsm_semih_37 baklava yiyosunuzdur yada kola içiyosunuz arafa cipsdi çikolataydı kaçamaklar oluyor öyle düşünün küçük su şişesinden daha küçük bişey 50 mg yükleniyo zaten zararlı değil zararlı olduğunu bi canan karatay söylüyo oda ben kaileye almıyorum bile doktorum yaptır dediği sorgusuz sualsiz güveniyorum tetenoz aşısı bile cogu yaptırma dedi ben 2 dozumuda oldum sonra pişman olmamk için