Merhaba 11+3 hamileyim dün akşam hafif kahverengi akıntım vardı bu gün doktora gittim bebeğin kalp atışı yok dedi yarın sabah kürtaj yapacak 2 . Gebeliğimdi ve çok güzel geçti hiç kusmam bişeyden tiksinmem sancım kanamam olmadı virüsten dolayı 2 defa doktora gidebildim sizden ricam lütfen kontrollerinizi aksatmayın gidin muhakkak çok umutlandım kızım her gün kardeşim ne zaman gelecek diye sorardı bu gece son gecemiz yarın bana veda ediyor şuan içinde ama cansız keşke yarınki mucize olsa onu almasalar benden 😔😔