Smskr0000 bende ilk 3 ay öyleydim 4 kilo verdim siz yine yiyormuşsunuz meyve falan ben hiç birşey yemedim yediğimide 15 20 dk içinde kusuyordum, doktorda önemli değil şuan senden beslenmiyor diyordu.. ama 3 aydan sonra iyileşnce meyve sebze ceviz vs herşeyi tükettim çokta sağlıklı dünyaya geldi kızım