bsra2626 Kizlar eskisehirde detayli ultrason icin hangi doktora gittiniz bir de dr turgay şener e giden var mi bilgilendirirseniz sevinirim😊
Tsknaltunts bsra2626 Canım ben devlete gittim ama özele yönlendirdi 250 TL’ye yapılıyormuş ve iyi doktor diye duydum Alper Yurdasiper ( ben yaptırmayacağım bu arada )
Pankek bsra2626 Kesinlikle Alper Yurdasiper. Ben o kadar memnun kaldım ki eşim durup durup diyor istersen seni götüreyim Alper Bey’e keyfin yerine gelir diye 😊 Hem işinde iyi hem de çok seviyeli ve kibar. Tıp Fakültesine gitmiştik (180 TL) bir hafta öncesinde alel acele oldu bir şey anlamadık. Sonra Alper Bey’i deneyelim dedik ve daha önce neden gelmedik dedik.
Rhm_akbay bsra2626 ben Mete Tanir a gitmistim osmangazide cok memnundum cok kıbar ve tane tane herşeyi detayli anlatmıştı
bsra2626 Tsknaltunts canim o hekimi bende iyi diye duydum ama benim doktorum turgay beyi ve tip fakultesinden doktor tavsiye etti ben malum koronadan dolayi fakulteye gitmek istemiyorum kararsizim
Tsknaltunts bsra2626 canım zaten tıpta yapmıyorlar virüsten dolayı o yüzden özele yönlendirdi benide bende o paraya ihtiyacını alırım diye yaptırmamaya karar verdim hayırlısı olsun inşallah araştır iyice öyle git 😍
Ozge_trkr11 Canım bn alper yurdaper gitmistim cok guzel ilgileniyor bebegin ve annenin bütün organlarına bakıyor
Ozge_trkr11 Aynen canım bnm doktorumda 4 tane doktor önermişti bn aralarından araştırarak gittim ve 1 ay öncesinden sıra almıştım çok dolu oluyor
bsra2626 Ozge_trkr11 bende o sekilde duydum zor gun bulunuyormus benim haziranda gitmem gerek sanirim biran once karar vermeliyim😀
bsra2626 Pankek o kadar iyi mi cevremdede herkes ona gidiyor sanirim detayli icin canim detayli icin cd felan veriyor mu biliyor musun
Pankek bsra2626 Evet Cd de veriyor dosya da yapıyor ve bir tane pozunu da çıkartıyor. Biz direk getirdik salona astık bebeğimizin fotoğrafını 😍
Pankek bsra2626 Ben gideli 3 ay oldu. 250 TL vermiştik. 32. Haftada da yüz fotoğrafı için gidilebilir ama biz Bilecik’te oturuyoruz izin al, vakit al falan , detaylı ultrason kadar elzem olmadığı için gitmedik. Korona olmasa kesin tekrar giderdim
1Aysnr Turgay şeneri duydum giden herkes çok memnun Alper Yurdasipere gittim ben gayet ilgisi alakası 4 4lük bir doktor öneririm gerçekten cd veriyor bebeğin görüntülerinin olduğu ayriyetten whatsapptan gönderiyorlar büyük bi tane fotoğrafını veriyorlar. 250 lira vermiştik biz birde bebeğin bobreklerinde büyüme görmüştü 27.haftada birdaha gel demişti o zamanda ücret almadı
bsra2626 1Aysnr turgay senerin detayli ucreti 400 liraymış cok kararsiz kaldim hangisine gitmem gerektigi konusunda kendi kadin dogumcum detayliyi perinatoloji uzmanina yaptiralim dedi
1Aysnr bsra2626 sizin bileceğiniz birşey ama ben gayet memnun kaldım herşeyini görene kadar bekliyo uğraşıyo hareket ettirmeye çalışıyo ilgisi gayet güzel 😊