Benim hiç açılmam yoktu suni sancıyla 5 saatte 8 cm açılmayla dıgum yaptım ama bu biraz şans işi sanki çünkü tanıdıklarım var 1 cm açılmayla gidip suni sancı alıp sezaryane dönen yani anlıycagın açılman olmayabilir boşuna sancı çekip yine sezaryan olabilirsin hakkında hayırlısı olsun inşaallah bunu göz önüne alıp öyle karar ver bence😊