Ben çilek montessori çocuk odasını aldım, çevremden duyduğuma gördüğüme göre en çok önerilen annelerin rahat ettiği hastalanınca yanında da yatabildiği model bunlar. Ve onların kendilerine ait özel alanları olmalı, beşiğine sürekli girip çıkamayacağına göre en iyisi en sağlıklı yatırım montessori oda takımı diye düşünüyorum. Boyunu da 180 olarak aldım, ortaokul bitene kadar bizi götürür sanırım 🙏🏻