Bhraydn2708 33+1 olduk ama bebeğimin dönmeye hiç niyeti yok gibi bu gün gittim doktora kafası hala yukarda yardım edin acil ne yapmalıyım
Gmsy1 Bhraydn2708 annem evde ebelik yapmış çok öncelerden böyle durumlarda olan hamilelere sırt üstü yatip bebegin başı tarafından aşağıya doğru hafif hafif masaj yapmalarını öneriyordu. Sizde de etkili olabilir
nisam45 Canım secde pozisyonu cok iyi diye okumustum hatta kanala bile itebiliyor.emekleme pozisyonu yapın
_2prensesannesi_ 22 ci haftadan beri ters su 30 haftligin hala ayni doktor daha doner dddi ama döneceğini zannetmiyorum niyeyse umarım doner 🤷🏻