Hiç kendinizi korkutmayın , çevremde kaç kişiye down sendromlu demişlerdi , hepsi de sağlıklı doğdu. Bir kadın 7 doktor gezmiş , 7 side down sendromlu aldirin bebegi demiş , o da saglikli dogdu cok sukur. Kalbinizi ferah tutun bol bol dua edin. Kiminin her şeyi normal gidiyor , down sendromlu doğuyor. Bebek dogmayana kadar hic kimsenin garantisi yok. Allah herkese saglikli sihhatli evlatlar versin