Elfbykl 21+4 günlük hamileyim bel ağrısından zorluk çekiyorum oturup kalkamıyorum yürümem de bile sorun oluyor doktorum hiç birşey demedi benim gibi sorun yaşayan varmi ne yaptınız öneriniz var mı??
Gencanne01 Elfbykl bel agrısı hamileliğin sembolü gıbı bırsey bebek büyüdükçe de olacak . Ama lütfen acil falan yazmayın gerçekten sırf acil yazıldığı ıcın çoğu kişi gelmıyor postlara
Kekmez Elfbykl benimde çok bel ağrılarım vardı çok yorulduğum zaman hala olur belden sağ kalçama doğru bir ağrı olur bacaklarımı yukarı kaldırıyorum belimide destekleyen bir yastık koyuyorum dinleniyorum biraz rahatlıyorum
esmaesma35 Elfbykl benimde o haftalarda başlamıştı 32 olduk hala devam ediyor doktorum normal dedi fazla ayakta kalma dedi. Çok zorluyor gerçekten . Siz yine doktorunuza danışın farklı bir öneride bulunursa yazarsınız bizede.
sercen Elfbykl herkes aynı değil ki cnm bir-çok gebelik geçirmiş kadın bile hepsinde farklı agrilar çeker🙂