Hayat5anne yorum yapanlar anlamadan yazıyor galiba siz ilk kez doğum yapacağınızdan bahsediyorsunuz yani onlar da yok 35 de 40 da bilmem neyde çocuk doğurdu demişler allahım ya rabbim.
Doktorlar genel de geç elde edilmiş ve ileri yaş gebeliklerinde anne ve bebeği her hangi bir komplikasyona karşı önlem amaçlı normal doğuma teşvik etmiyorlar. Ama bence gereksiz bir yaklaşım normal doğum denenebilir olmazsa sezeryana geçilir. Benim doktorum da benzer şeyi söyledi bende 31 yaşındayım. Ama normal denemek istediğimi söyledim. Artık gidişat nasıl giderse ilk tercihim normal