Bittercikolataa Kızlar testim surekli boyle cikiyor adete 1 gun kaldi cizgiler hemen cikiyor beklemiyorum hamilemiyim degilmiyim çözemedim bir turlu ya koyulasmiyor acaba adetim gecmedigi iccin mi yardimci olur musunuz basina böyle bir sey gelen var mi acaba? [url=https://hizliresim.com/f0Wgvp][img]https://i.hizliresim.com/f0Wgvp.jpg[/img][/url]
HilalErtrk Bittercikolataa benim adetime 1 hafta varken böyle silik çıkmıştı ikinci çizgi..bence gebelik var.
Ozdmrkbraa Bittercikolataa kuzum bu testler adetin 10 gün gecikmesin de sonuç verir eğer bebek planın varsa erken gebelik testi al o daha kesin sonuç verir adetinin gecikmesini de beklemene gerek yok onda
hohomoromu Bittercikolataa bu testler normslde adettn bır kac gun sonra dogru sonuc veriyor idrarda ve kanda ki hormonların da yükselmesi lazm
Zuzuum Bittercikolataa canım foto açılmadı bitürlü ama silik çizgiyse benmde öle çıktı 10 haftalığım şuan
Ellosluk Bir hafta on gün gecikince bu bel liralıklar doğru sonuç veriyor canım erken olanından al istersen
atescan27 Bittercikolataa bence gebesin benmde bu şekilde silik çıktı sabah uyandım sağlık ocağına gittim ordada test yaptım ilk idrarda hemen kırmızı oldu sende sabah ilk idrarini dene insallah gönlündeki olur 🙌🙌
atescan27 Zuzuum evet 6 ay önce düşük yaptım şimdi 10+4 olduk hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🙌 doğuma hangi ay dediler size acaba
62fatma Bittercikolataa benim 1 gün geçti silik ćıkti bu yumurtlamanın erken yada geç olmasına da bağli.