Sblyns_ hayat hastanesinde bebek tedavisi için gittiğim gülhan gündüz dr vardı.sadaya geçmiş. ben o ilacı Daha doktordan istemeden dr ilaçlara başlatırdı.paracı bir dr da değildi .10 gün içinde ücretsiz diye ikinci muayneye 10 gün geçmeden çağırırdı.uzak olmasa ömrüm boyunca kadın doğumcum o olurdu herhalde.