Eliffkrmn İyi akşamlar Anneler ve anne adayları başınıza gelen var mı dıye buraya paylaşmak istedim öncelikle 21 haftalık hamıleyim ve ayrılıtılı ultrosan çektırdım özel hastane de doktor yazdı çizdi baktı snrasında konuştu bebek de kalpde parlama var dedi iyi bısey olmadğı kesindi ama soramadım ve devam etti cok az olsa riskli olduğunu söyledi ne yapabılırım bu durumda nasıl bi süreç beni beklıyo
merveakcy09 Eliffkrmn bebeğin kalbine ultrasonla bakıyorlar canım fetal eko deniliyor. Genelde yansıma çıkıyor sonucu çok korkulacak bişey değil ama yine de kalbine detaylı olarak baktırmanız gerekiyor. Doktorun da söylemiştir korkulacak bişey değil diye yaygın bişey çünkü.
DilekBodurr Eliffkrmn bizde de var canım korkma bu bir hastalık değil dedi doktorum sadece down riski 1 kat artıyor dedi ama bu o kadar küçük bir ihtimal ki. Geçmesi için dua ediyorum ben de
Eliffkrmn merveakcy09 bana yurt dısında test oluyo pahalı dedi fetal eko çektır demedi ama bn bir de fetal ekoya da baktırıcam
merveakcy09 Eliffkrmn yani ben o şekilde biliyorum canım. Kalpte yansıma denilen bebeklere fetal eko yapılıyor genellikle. Acaba başka bişey mi kasdetti doktorun anlatmadı mı size neyi neden istediğini falan. Ama bende geçici diye düşünüyorum arkadaşlar gibi endişelenme sen benim etrafımda kaç kişiye dediler onu çok şükür bişey çıkmadı hiçbirinde sen de bolca dua et inşallah olmaz bişey 😇
mrvky34 Fetal dna onermis doktorun..down semdromlu veya genetik bozuklugu olan bebeklerde goruluyormus parlama. Ama kimden duysam gectigi ve sorun olmadigi yonunde
Eliffkrmn mrvky34 evet cok düşük bir risk dedi oyuzden bn baska bir doktora da başvurucam diğer organlarda beyinde bağırsaklarda böbreklerinde hıc bi sorun yok dedi insallah geçicidir
Elifdoan Kendini korkutup stress yapma öncelikle dua et Allahm bebeğim sana emanet diye, iki rekat namaz kılıp yasin, Meryem suresi, İnşirah oku inşallah biseycik olmaz. Eğer içine sinmediyse bence başka bir doktorla daha gorus.
Eliffkrmn Elifdoan insallah Allahıma dua ediyorum senden gelene razıyız diye netlik birsey olmadiği için uykularım da kaçıyo benım bebişim cok hareketli bnım üzüldüğümü anlayıp sanki hareketlerini kısıtlıyor anlamıyorm
mrvky34 Eliffkrmn gecicidir korkma sen. Bir cok belirtisi bir arada bulunan saglikli dogum yapan bircok anne var. Maddi durumun iyiyse yaptir o testi. Kafan rahat eder. Degilse insallah sorun yoktur de keyfini cikar 🌷🌷
Elifdoan Eliffkrmn ay kıyamam ya elbette ki insan endişeleniyor ama biz ne kadar mutluysak rahatsak onlarda öyle güzel büyüyorlar besleniyorlar. Sen uzulunce oda kendini kapatıyor demekki Allah’a bırak ki bebişin mutlu mutlu büyüsün içerde biliyorum kolay değil ama anneyiz biz onlar için bazen gülmek ve güçlü durmamız gerek Allahm evladına şifa versin inşallah hiç birşeyi yoktur