tugbaayaz Gr1992 ben city hastanesine gidiyorum ama Pınar Aksoy’a gidiyorum Türkan hanımla ilgili çok güzel yorumlar okuyorum duyumlar alıyorum ben hiç gitmedim kendisine ama hakkında söylenenler çok iyi
Gr1992 Tşk ederım bn doktorumu dgstrdm medıcalde ahmet beye gıdıordm turkan hanıma gectm ama ck kararsızım