Ebru1919 10+4 günlük olduk bir haftadır gaz ve kabızlık sıkıntım var ve karnım şiş göbeğim çıktı yani başına gelen var mı??
sukayhanacar Ebru1919 10. haftada bende yaşadım ama normal canım öyle olması hafif batmalar da yaşayabilirsin rahim genişliyo. maden suyu içererek 1 tane rahatlatabilirsin kendini
Ezzo Ben de 10+3 teyim ve bu hafta aynı şeyleri yaşıyorum. Karnım devamlı şiş, gaz sıkışması gibi oluyor baya zorlanıyorum hatta internette araştırmıştım bu haftaya özgü bir şey mi diye ama bir sonuç bulamadım.
Atesays bebegim_28 14. Haftada indi biraz bnm sisligim çatlayacakmış gibi oluyordu şimdi 16. Haftayz 😂