bufemu kuzum boş gebeliktede normalde hamile gibi her hissini yaşıyorsun yada yaşamıyorsun o bünyeyle ilgili benim kuzenim boş kese yasadı bildiğin hamile gibiydi dakika başı kusuyordu kanaması felan yoktu ben yaşadığımda ise benım kanamam vardı ve hamile gibi değildim yani o yüzden o bünyesel bişey bide kuzum boş kese diyipte sonradan bebek oluşanlarda var sakın bişeyler için acele etme tek doktorlada kalma inşallah herşey gönlünce olur🙏❤️