Deniz8731 Seher hanım normal doğum yanlısı 😊 Temmuzda normal doğum yaptım onunla. Gece gittim doğuma. Vardığımda 8-9 cm açıklığım vardı doğumhanede işlemler yapılıyordu çataldayken suyum geldi doktoru aradılar çabucak geldi. Doktor geldikten yarım saat toplamda 1 saat sonra doğum oldu. Ben korktum baya da dedikleri gibi Seher hanım gayet sakin rahatlatan bi doktor sürekli sen çok güçlüsün yapabilirsin gönder bebeği dedi durdu sağolsun😊