Kizlar ben hasimatoyum. 6 haftalikta hamileyim. 2 hafta oncesinde tsh 20 ye cikmisti. Ilacimin dozu artirildi ve 6 ya dusmus. Tabi bu surecte cok uzuldum bebege zarar vermismidir diye. Bebegi ne zaman etkilemeye baslar diye nette arastirma yapmama ragmen sure bilgisi bulamadim. Dunde kadin dogum gittim ve doktoruma da sordum. 10. Haftadan sonra etkisi varmis bebege. Belki merak edenleriniz vardir diye soylemek istedim👍☺️