Bende karadenız medical e gıdıyorum Nebahat hanıma ıkıncı gebelıgım. Ilkınde cok memnun kalmıştım gıresundan gelıyorsum sırf onun ııcn🙃 Şimdide aynı sekılde cok ılgılı ve cok tatlı bırı kesınlıkle onerırım. Ben 150 tl muayne ucretı verıyorum sendıka ındırımı ıle.
Ikılı tarama ucretını bılen var mı pekı? Hastane ıle gorustum ama cok ucuz geldı bana soyledıgı fıyat yanlış anladıgını dusunuyorum