Nisa_nurr Kızlar sabah kalktıgımda kendimi hiç ac hissetmiyorum gün boyu da öyleyim ama ne olur ne olmaz diye bir şeyler yiyorum bi zararı olur mu acaba ya bebeğinmin gelisimin de falan Allah korusun 😥
Tugbax68 Bende bebegjmde ara ara istahsizlik yasiyordum gelisiminde bir sorun olmadi canim sen duzenli yemeye calis
Tugbax68 Nisa_nurr gecici durum merak etme yakinda doymak bilmeyeceksin 😊😊 bende senin gibi korkup arkadaslara sormustum