Kızlar çok şükür bende doğurdum 😍 Tanıyanlar vardır belki yorumlardan .
Ne zaman gelir ben nezaman yazarım diye merak ederken hamzamin gelmesi moral.olur annelerimize anlatmaya başlıyayım..
Dün ağrılarım vardı hafif ama cuma günü sezeryan için gün aldığım.icin pek umursamadım. Gece 1 gibi mide bulantm başladı bi anda yumurtaliklarim da sıkıntı olduğu için norml bulantı olmadğını anladım gece acile geldik doktor ultrasonda baktı meğer doğum.başlamış bebek geliyo acil ameliyat denilip yatış yapıldı doktorum geldi spinal anestezi yapıldı inanın hiç korkmayın 2. Defa oldum böyle sinek ısırığından bile daha az bi acı snra uyuşma başlıyo zaten hemen 5 dk bile.surmedi kesip bebeği çıkarmaları çok rahat hiç korkmayın sonrasında yumurtalık ameliyatına alındım ben 1 saat operasyon sürdü ama hiç birşey anlamiyosunz hiç stres yapmayın. Odaya getirdiler 8 saat snra yuruceksin dediler 6 saat snra.uyusmm geçmeye başladı gaz çıkardım bol bol komposto ve çorba tüketmeye başlayınçok sukur oğlumda hemn memeyi tuttu kalktım gezdim rahatladım valla şimdi bebegim yanimda gece 4 te doğurdum bu gece 11 de çıkıcam inşallah bekliyorum saatimi 36+5 te doğurdum 3240 doğdu:) sorularınız varsa cevaplayabilirim anneler hamisler korkmayın tadını çıkarmaya bakın doğumunda gerekirse acının da unutmayın biz süper anneleriz 😍😍