Eylül ayında geçirdim ben de. Hsg çekilmedim, doktorum önermedi. Tekrarlarsa çekelim dedi. Hatta tekrarlarsa o tüpü alma ihtimalleri de var. 6 ay korunmamı söyledi. Çünkü kemoterapi iğnesi çok ağır bir iğne ve bebekte ciddi anomalilere sebep olabiliyor. Daha yeni korunmayı bıraktım. 6 aydan fazla sürdü yani. Senin gebelik düşünmen için çok erken. Bence biraz daha beklemelisin. Vücut metotreksatı hemen atamıyor.