htcmuhammed Bende 1 aydir erzncandaym annemlerdym dusuk riskim var diye Bizim dogumumza daha var senin dogum ne zmn 😊
Akduygu htcmuhammed sağlıkla al kucağına inşallah ☘️ağustos benimde. Ben memlekette değillim şuan. Doğuma bi ay kala gelicem. Ailem Refahiye nin köyünde. İnanç beyden memnun musunuz?
htcmuhammed Akduygu hepimizi insaAllah Evet memnunm canm 2 3 kere gittim hemen bakip tollamiyor ultrasonda guzelce bakiyor soyluyor iyi ilgileniyor yani Hayrli Dogumlarin olsn can Birde belki bilirsin sevil hanim var oda arastirmaya gitmis oda guzel ilgileniyor
Akduygu htcmuhammed evet iyiymiş araştırdım. Kadın doktor istiyorum ama neonda yok başka özel yok. Araştırmada gitsem doğumuma o girer mi girmez mi şans işi. Çok korkuyorum ben son ay geleceğim için. Doktor kabul eder inşallah.
htcmuhammed Akduygu evet neon da yok dediginiz gibi arastrma da sans isi kime denk gelirse neondakiler kbl eder belki ozel ya Arayip ogrenebilir msnz acaba