Bugün Tam 8 gün oldu Yavruma sezeryan Doğumla kavuştum .
33. Haftada kasılmalarım düzenli sancılarım oldu Nst de ama hiç açılma yoktu , Doktor Erken Doğum riskine karşı Ciğer geliştirici ine yaptırdı..
bu şekilde 36. Haftaya geldim 36. Haftada bebeğin 4 kiloyu geçtiğini Doğuma alacağını söyledi benden tahlil istedi ..
Tahlillerde bende şeker yüksekliği çıktı bu şekilde risk alamam 2 hafta diyet yap ünsülin kullan dedi ..
2 hafta diyet yaptım şekerimi 132. Ye kadar düşürdüm..
Artık ağrılarım dayanılmaz bi durumdaydı sabah eşimi uyandırdım dayanamıyorum dedim doktora gittik sancılarım çok yükselmişti ama açılma yoktu ..
Doktor yine bekleyelim dedi 1 hafta daha 39. Haftada alalım ddi , eşim çok sinirlendi haftalardır erteliyorsunuz kadının artık ağrıları durmuyor ..
Şekeri yüksek diye almadınız bebeğe bişey olunca mazeret kabul edecek misiniz deyince doktor birdaha bakayım dedi..
Ultrasonda Bebek 4.400dü ve omuzları genişti hareketleri zor olur bugün alalım seni ddi
Aşağı kafeye indik eşimle kağıtları imzaladık karnımda dayanılmaz bir ağrı vardı .,
Tam odaya geçtik içimde bişey koptu sanki lavaboya gittim kanamam açılmıştı ..
Doktoru dinleyip eve gitseydik yine hastaneye dönecektik ..
Kanama olunca hemen sonda takıp acil aldılar..
Ben ameliyathaneyi görünce korkmaya başladım insan o an herşeyi düşünüyor çok korkunca tansiyon düştü ve beni komple uyuttular ..
Gözlerimi açtığımda odadaydım..
İlk kelimem yavrum nerde olmuş bebeğimi kokladım emzirmem için direk verdiler göğsümü hemen tuttu hastanede..
Gece hastanede kaldım gece ne yaptıysak tutmadı göğsümü .. Hale’n canı isterse göğsümü tutuyo
Şuan 8. Gün o kadar güzel ki arada ağrı tabi oluyor ama kanguru gibi sokulması boynumu koklaması dünyaya bedel ..
Ben yavruma kavuştum darısı tüm annelere rabbim evladınızı sağlıklı şekilde kucağınıza versin ..
Doktora gerekli baskıyı yapın gerekirse başka doktora gidin eğer siz bebeğiniz için gün doldu diyorsanız o güm gelsin hiç korkmayın ağrı olmuyor desem yalan olur ama yavrunuzun kokusuna İnan’ın değiyor ❤