Dkk Kızlar bebeğim için çilek oda takımı almıştık . Yatak odama da çilekten başka bir karyola almıştım Dün geldi kuruldu çokta içime sindi 🥰 yatakları çok ince geldi de anneannemize acaba siz ekstra yatak aldınız mı yükseltmek için 🥴🥴
Blcns Dkk konuyla alakasız ama, ben de oğluma çilekten genç odası takımı almıştım. Bir sene olmadı ama odasına büyük geldi takım 😔 pişman oldum keşke biraz daha bekleseydim. Kardeşi oluyor şimdi ne yapıcam bilmiyorum inş uygun fiyata elden çıkarabilirim
Mersinh Dkk ben yün yatak pedi yaptıracağım, yaşadığınız yerde var mı bilmiyorum ama. Bende çilek’in büyüyebilen yatağını aldım dediğin gibi çok ince geldi.
aycucan Dkk incelikten ziyade sert olmasına dikkat edin yeni doğanların sert yatakta yatması gerekiyormuş doğru gelişim için. Benim aldığım beşiğe de incecik sünger koymuşlar yatak aldım yataştan. Yün de geldi aklıma ama onun da alerji yapma durumu olabiliyormuş diye vazgeçtim
Dkk Mersinh Gaziantep teyim. Anneannemiz ince yün yatak yapayım diyor ama yatak pedi dediğiniz farklı birşety mi bilemedim
Mersinh aycucan ay hepimiz öyle büyüdük. O kadar steril ortam yapıp sonda da en ufak şeye allerji geliştiriyor cocuklar. Bence süngerden çok daha sağlıklıdır. Güneşte bekletirsin mis gibi olur.