Minik-mucizem123 32+2yim bende, karnımın içi 2 gündür öyle acıyo ki, bıçak saplanması gibi değilde sızım sızım sızlıyo birkaç doğum yapmış arkadaşıma söyledim karnın genişlediği için öyle acıyo dediler ama neden bilmiyorum yarın randevum var doktoruma sorucam, geçmiş olsun canım