Kızlar daha yeni gebeyim değerim 319.8 çıkmıştı 2 gün önce gittiğimde hastaneye yarın gidicem yine kese gözükmezse alttan bakar mi yoksa belli bi aşamadan sonra mi alttan bakılıyor çünkü kese 1.000-3.000 değer arasında gözüküyor benimki çok erken alttan muayene eder mi ?