Prenseslerimmm Kızlar dün sahurdan sonra 5 gibi sancim tuttu 12 de hastaneye geldim 9cm acikligim olmuştu yarim saat içinde dogumum gerçekleşti şükür darısı sizlerin başına olsun insallah
MelekAkgnr Prenseslerimmm ay ne güzel ne mutlu size Allah ım bize de nasip etsin inşallah 🙏 sağlıkla büyütün bebişinizi 🙏🙏
Minik-mucizem123 Prenseslerimmm hayırlı olsun vanım rabbim analı babalı büyütsün. Sancı dediğin şey Nası oluyor acaba ben suan 36+5 im geçmek bilmeyen bi ağrı var karnımda bıçak saplanıyor sanki 😕😕
akovalardan Prenseslerimmm amin gözünüz aydın inşallah darısı hayırlısı ile başımıza kolay bir doğum için dua ediyorum
Prenseslerimmm Minik-mucizem123 benim inanılmaz derecede karnım kasiklarima doğru inen bi ağrı belimden hiç bahsetmiyorum zaten çok fenaydı
Lemon Prenseslerimmm diğer doğumlarınız da böyle çabuk mu olmuştu? Gözünüz Aydın, allah bahtını açık etsin analı babalı büyümek nasip etsin inşallah
ozlemoz13 Prenseslerimmm maşallah ☺️ ne kadar güzel bir doğum. Sağlıkla büyütün inşallah, darısı bizlere 🙏 ben bir şey merak ediyorum doğum sancıları girdiğinde bebek hala hareketli oluyor mu?