Melodixxx Merhaba arkadaşlar 21+4üm gebeliğimi öğrendiğimden beri göbek deliği hizasının sağında bir şişlk var hani şuan bebeğin poposudur desem ama karnım yokkende vardı sizce bu nedir sizde de var mı öyle bir durum
inancin_annesi Melodixxx benimde sağ şişik diyor bu sıralar sertleşiyor ya popoyu dayıyor oraya bilmıyorum :) 26 haftalık olduk biz artk büyüdü ondan karnım sekıl alıyor
Melodixxx Mirra ya öyle bariz bir şişlk değil ama ben baktığımda hep sağım daha şişik görünüyor bebek ordadr hep dedm ama şimdi sertlık olmaya başladı muhtmln bebek şimdi girdi oraya ama eskidn var o şişlk bende anlamadm belki başka yaşayanlarda vardr diye soraym dedm
Melodixxx inancin_annesi eskdn vardı dokunurdm sertlk fln olmazdı bana öyle geliyordur diye umursamyrdm ama bugn dokundum baya sert duruyor tahmini duruşunu hayal ettm sanırım orası poposu😂şimdi poposuysa eskiden olan bu şişlk o muydu acaba diye bir garip oldum çünkü o kdr küçükken orda şişik görnr mü diye