mirayandme canım benim geceden sızı değilde çok kötü ağrım vardı ayağa kalkamdim sabaha buraz geçmiş ama yinede vardı doktora söyledim hastaneye çağırdı tahillerimde bisey çıkmadı hap fitil verdi geçmezse yarın yine gideceğim cok oluyorsa doktora git sende