Ademesengul doğum üzerine bir hastane ilk bebeğim , özellere güvenmiyorum, para almak için çocukta olmayan hastalıklar rahatsızlıklar çıkarıyorlar, devlette doğum yapmaya karar verdim, bende ender güven beye gidiyorum, çok memnunum, en azında doğum yapanlar, bilgisi olanlar bilgi verise bu şekilde içim rahatlıycak, çok teşekkür ederim🙏🏻