Bu arada 32 hafta olucam dikkat etmeme rağmen bende alıyorum 20 li haftalarda bende 3 kilo almıştım 23 ten sonra bildiğin dikkat ederek devam ettim şu an 6-7 kilo civarındayım ki normal hatta belki az , oğlum ve diğer tüm yan aksesuarları nerden baksan 7 kilo civarı … yani normal !!!! Hiç almayan yada değişiklik göstermeyen bir çok hamile arkadaş ya çok mide bulantısı yaşayıp kilo kaybedenler yada zaten kilolu kalıp , sabit kilolarını korumaya çalışan anneler … o yüzden kulağını tıkamanı tavsiye ederim🤪🤞