Fatosumum 18+3 haftalık olduk afedersiniz tuvalette gaz çıkartırken ve büyük tuvaletimi yaparken kasıklarım çok fena ağrıyo zorlanmamama rağmen sizde de aynı sorun var mı? Doktora danışmam gereklimi ya da sizin bilginiz varmı? 😧
Ebii Fatosumum hayatımda hiç gaz sorunu olan bi insan değildim, 24cü hafta dayım sürekli gaz oluyormus
Elifnurrr Fatosumum aynı durumdayım 16+4. Doktora bu aralar sık sık yazdım diye soramıyorum. Çok rahatsız ediyor gaz özellikle sabaha karşı 😑
Ipekokanliya Fatosumum o haftalardayken tam olarak öyleydim buyuzden tuvalete girmek dahi istemezdim agrım olucak diye . Ama ilerleyen haftalarda düzene giriyo . Gaz sorunu hep ufak ufak oluyo ama kasiklara ağrı yapmiyo🙂 35 olduk .soda çok tuketuyorum oda gaz sorununa iyi geliyo
Fatosumum Ebii gaz oluyo çok fazla ama gazı da geçtim çıkartırken kasıklarıma aşrı saplanıyo ondan korkuyorum😢
Fatosumum Elifnurrr en olmadık zamanda kapıya dayanıyo o zamanda ben tutuyorum sonra karnım ağrıyo 😂 hayırlısıyla bi atlatsaydık bu dönemide kucağımıza alsaydık inşallah 😍
SelinVuralYurdakul Güvendiğiniz bir aktardan dan kimyon alın bir çay kaşığı ağzınıza atın ardından su için sıfır gaz 👍🏻
Oglusumoguzum SelinVuralYurdakul iyi geliyormu kimyon ? Benim köyden cekilip gelme var faydasi olurmu yani cok sıkıntılıyım çünkü 29.haftadayik suanda 1 2 haftadir böyle ki gaz yapicak hicbirsey tuketmiyorum desem yeri var
Fatosumum Ipekokanliya ay o döneme gelirim inşallah bir an önce 😂 bende soda çok içiyorumda bu haftalarda etki etmiyo sanırım 😀
SelinVuralYurdakul Oglusumoguzum çok iyi geliyor hatta emziren annelere özellikle tavsiye ediliyor hamile olup deneyen çok ki bende bunlardan birisiyim gaz eğer benim gibi sıkı giyinmiyorsanız ondan oluyor ben biraz o konuda dikkatsizim🙄