Eylem01 Merhaba kızlar , ilk doğumumda 6 dikişim vardı alttan. Doğum ve sancıları değil o dikişler beni çok yordu canımı yaktı. Kesi atmadan normal doğumun yolu yok mu 🥺 bilen yazsın lütfen . Şu an tek korkum o .
Senemgltkn Eylem01 ikinci doğumda kesi atmazlar diye biliyorum ben ama doğruluk payı nedir bilmiyorum canım benim
fatmasti Eylem01 ne senin nede doktorun elinde oluyor eğer senin açılman yoksa yada düzgün nefes alıp ıkınamıyorsan bebek çıkamıyorsa ondan atıyorlarmış. Bol bol nefes egzersizi ve ordaki kaslarını açmak için egzersiz öneriyorlar. Bende çok korkuyorum inşallah kesiniz olmaz.
2020-2020 Eylem01 2. Gebeliklerde bebek aşırı kilolu değilse inşallah atmazlar.. 4.5 kg bebeklerin kafasının çıkması biraz zor oluyor arkadaşımın doğumunda tanık olmuştum. Bebek aşırı kilolu değilse ve güzel akınırsan atmazlar inşallah
Mersinh Eylem01 canım doğum planını hazırla ve doğumdan önce doktoruna ve seninle doğuma gelecek kişiye teslim et. Google’a doğum planı yazarsan çıkıyor. Bence incele. Ben öyle yapacağım. Kesi (epizyo) hiç bir durumda mecburi değildir. İsteyip istemediğin herşeyi belirt ve bunu baştan doktorunla konuş
Eylem01 fatmasti evet doğru ama ne bileyim inşallah atmazlar. Sıcak uygulama duymuştum ama tam olarak işe yarıyor mu bilmiyorum
kibariye41 Mersinh istemiyorsan yapmazlar mı bende istemiyorum 😞ve ilk hamileliğim en korktuğum da bu
Eylem01 Mersinh böyle bir hakkım olduğunu bilmiyordum ve bence evet doktor kolayına gelsin diye öyle yaptı. Çoook teşekkür ederim beni güzel bilgilendirdin.
Zeyzey90 Eylem01 Mersinh İsteğe bağlı bişey mi? Gerekirse yapılıyor gerekmezse yapılmıyor diye biliyorum ben. Çocuk sıkışmasın daha rahat çıksın diye, veya kontrolsüz yırtıklar oluşmasın diye kesi müdehalesi yapılıyor dedi doktorlar gittiğim doğuma hazırlık kursunda.
Gulbeyazk Eylem01 sadece tahmin yürütüyorum canım ikinci doğum daha kolay olur diyorlar acilman daha rahat olabilir
Gulbeyazk Eylem01 sadece tahmin yürütüyorum canım ikinci doğum daha kolay olur diyorlar acilman daha rahat olabilir
Mersinh kibariye41 tabi ki kuzucum. Hasta hakkı diye birley var. Doktorlar yada ebe kolayına gelince yapıyorlar.
Hulyaawc kibariye41 Benimde aynen tek korkum o nasıl kesicekler diri diri sonra nasıl dikecekler en çok ondan korkuyorum
Slnbsr Eylem01 perine masajı diye bir şey var onu yapıyolar genelde ama arkadaşım perine masajı yaptı, gene kesi atıldı. Bence çok kafana takma iyi düşün iyi olsun
Mersinh Zeyzey90 kuzum ben laboratuvar teknikeriyim, biraz bilgim var. Bu senin hakkın. Zor durumlardan elbetteki bahsetmiyorum ama doktorum senin bu konu da kesin bir tavrın olduğunu bilmesi lazım
SerpilG Eylem01 Dr. kesecekti elini ittim istemiyorum kesme dedim kestirmedim 😀 1 dikiş attı yırtılma oldu dedi. Ufak bişeydi demekki
SerpilG Eylem01 Dr. kesecekti elini ittim istemiyorum kesme dedim kestirmedim 😀 1 dikiş attı yırtılma oldu dedi. Ufak bişeydi demekki
Sahranil Bence yanlış düşünüyoruz benım bıldıgım eğer kesı atılmazsa gereklı durumda vajınada gelısı güzel yırtıklar oluşur bu durum daha kötü