Gittim bugün doktora. Yüksek cıktı. Ama sağlık ocağındaki kadar değil. Demekki farkediyor sağlık ocağından hastaneye. Dahiliye yönlendirdi ilaç kullanmaya başlayacağım. Canımı biraz sıktı tabi tedavi görülmediğinde zeka geriliği yaşanıyor demesi. Dikkat edin önemli bir şey hamilelikte.