Babbyyyy1 bana göre erken bende şuan 37 haftalığım doktorum almak istemişti ama kabul etmedim çünkü suyunda vs herhangi bir problem olmadığı sürece anne karnında bir gün bile çok önemli. Ama tabi benim düşüncem siz daha iyi bilirsiniz ortak karar da önemli