Merhaba kızlar 31+4 haftalık hamileyim. Dün adet sancısı gibi sancılar hissetmeye başladım ama okuyorum hep yalancı sancı dinlenince geçer diye aldırış etmedim. Sabah yine aynı sancıları hissediyordum öğleden sonraya kadar yatarak bekledim yine sonra hastaneye geldik. Nst çekildi sancim çıktı ama açılmam falan yoktu. Ağrı kesici ve Serum verdiler az önce yine nstye bağlandım ve yine çıktı. 1 saat sonra tekrar bağlayacaklarmis sonuca göre tedavi dedi ebe ama korkuyorum tedavi dediği ne acaba başına böyle bir şey gelen var mı acaba ? Nasıl bir tedavi uygularlar ?