Lazanne canını hiç sıkma ben de aynı durumdayım karnımı acar acmaz hemen doktorun yuzune odaklanıyorum acaba ne diyecek diye en son şeker yüklemesi yaptırdım o kadar cok çikolata yiyorum ki hiç bi şeyden de kısmadım daha 27 haftalık oldum ama şeker yüklemesinde sekerimin çıkacagına o kadar emındımkı anlatamam 😂😂 bu kadar sekerli ve yğksek kalorili seyler tüketen bende kesin cıkar diyodum hiiç bişeyciğim yokmuş karnım küçğk cocuk kilo almaz diyodum 27 haftalık 1kilo olmuş yani akışına bırak kendine stres yapma hersey olacagına varıyo inşallah güzel haberlerle donersın ben cinsiyeti detaylıda ogrenmiştim 😍🌼🌼