merhaba arkadaslar ,
sezeryan oldum ıkı gun oluyor bır damla bıle sutum gelmedı sut sagma makınasıyla denedım slıkon gogus ucu aldım ( gogus ucum yok gıbı vunku) bebegım cok guzel emıyor ama sut gelmıyor dusta alıyorum bu sekılde sorun yasayan ve cozen varmı önerı